Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Ας γελάσουμε λίγο...

Συχνές ερωτήσεις

Ανάβεις το θερμοσίφωνα για να κανείς μπάνιο...
- Θα κάνεις μπάνιο;
- Όχι τον άναψα για να κάψω ρεύμα!

Σε παίρνουν τηλεφωνώ στο σταθερό...
- Έλα ρε, σπίτι είσαι;
- Όχι είμαι στο χωράφι και κάνω εκτροπή!

Ντύνεσαι να φύγεις...
- Θα βγεις;
- Όχι προβάρω ρούχα!

Λες στον άλλο ότι βρήκες κοπέλα...
- Καλή είναι;
- Όχι αλλά μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει!

Δώδεκα το βράδυ: Βάζεις πυτζάμες, λες καλή νύχτα και πας στο δωμάτιο σου...
- Πας για ύπνο;
- Όχι πάω να ρίξω μπετά στην οικοδομή!

Έρχεται ο υδραυλικός...
- Ήρθατε για την βρύση;
- Όχι να αλλάξω μια λάμπα και να κρεμάσω τις κουρτίνες!

Καλείς κλειδαρά, έρχεται σε 40 λεπτά και σε βρίσκει απ' έξω...
- Κλειδώθηκες απ' έξω;
- Όχι βρίσκω εναλλακτικούς τρόπους να ανοίγω πόρτες!


Και ένα ανεκδοτάκι...

Δυο πατεράδες τσακώνονταν ποιανού ο γιος είναι πιο βλάκας. Για να το αποδείξουν τους φώναξαν και...
Λέει ο ένας στον γιο του: «Πάρε ένα ευρώ και πήγαινε να αγοράσεις ένα πιάνο».
Φωνάζει ο άλλος τον δικό του γιο και του λέει: «πήγαινε στο καφενείο να δεις αν έρχομαι».
Φεύγουν και οι δυο να εκτελέσουν τις εντολές των πατεράδων τους, και λέει ο ένας: «Είδες βρε τι μαλάκα πατέρα έχω; Μου έδωσε λεφτά να πάρω πιάνο αλλά δεν μου είπε την μάρκα»! «Άντε βρε», του λέει ο άλλος. «Ο δικός μου είναι πιο μαλάκας. Με στέλνει στο καφενείο να δω αν έρχεται, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να πάρει ένα τηλέφωνο»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές