Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Γιατρέ...

- Γιατρέ πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
- Δεν είμαι γιατρός. Ο Άγιος Πέτρος είμαι...

- Γιατρέ βλέπω μπλε και πράσινους κόκκους...
- Οφθαλμίατρο έχετε δει;
- Όχι! Μόνο μπλε και πράσινους κόκκους...

- Γιατρέ όλοι με αγνοούν...
- Ο επόμενος παρακαλώ...

- Γιατρέ πάσχω από αμνησία.
- Από πότε;
- Από πότε τι;

- Γιατρέ νομίζω ότι θα πεθάνω.
- Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί.

- Γιατρέ έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγεις αυτά τα δυο μέρη.

- Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
- Φυσικά κύριε μου. Γιατί όχι;
- Περίεργο! Επειδή δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο.

- Γιατρέ συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει συνεχώς.
- Δε σας βοήθησαν τα καινούργια γυαλιά;
- Πως! Τώρα βλέπω τις κηλίδες πολύ καλύτερα.

- Γιατρέ νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
- Σίγουρα κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.

- Γιατρέ νομίζω ότι είμαι Μήλο!
- Ελατέ πιο κοντά. Δε δαγκώνω.

- Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
- Θα αστειεύεστε βέβαια...

- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως! Να ξαναρθείτε αύριο.

- Γιατρέ, νομίζω ότι έχω τηλεπάθεια.
- Το ξερα ότι θα το πείτε αυτό!

- Γιατρέ, μου χάλασε το ακουστικό βαρηκοΐας.
- Τι έπαθε;
- Δέκα παρά τέταρτο.

- Όταν σηκώνεστε το πρωί έχετε πρησμένη γλώσσα, ένα πόνο στη ράχη και μια φοβερή κατάθλιψη;
- Ακριβώς γιατρέ μου.
- Κι εγώ! Αναρωτιέμαι τι να είναι...

- Γιατρέ μου, μερικές φορές θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.
- Αφήστε το σε μένα...

- Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
- Μα τι έχω γιατρέ μου;
- Δε πίνεις πολύ νερό.

- Ποσά θέλετε γιατρέ για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι;
- 100!
- 100 Ευρώ για δουλεία λίγων λεπτών;
- Αν θέλετε μπορώ να κάνω την εξαγωγή παρά πολύ αργά.

- Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα τη υπομονή μου.
- Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας.
- Μόλις σου το 'πα ρε ηλίθιε!

- Γιατρέ, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης.
- Δεν το πιστεύω.

- Κύριε μου, είστε κυρωτικός.
- Γιατρέ μου μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως! Είστε και άσχημος.

- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπά ακανόνιστα.
- Μην ανησυχείτε, σε λίγο θα θέσουμε τέρμα σ' αυτό.

- Γιατρός: Μα, 100 Ευρώ για δουλεία λίγων λεπτών; Ούτε εγώ που είμαι Γιατρός δε βγάζω τόσα.
- Υδραυλικός: Το ξέρω Κύριε. Κι εγώ γιατρός ήμουνα.

- Βήχετε πιο άνετα σήμερα το πρωί.
- Προπονιομουνα όλο το βράδυ γιατρέ.

- Γιατρέ, νομίζω πως είμαι άλογο ιπποδρομιών.
- Από ποτέ;
- Από τότε που κέρδισα το ντέρμπι.

- Αδελφή, είμαι στο κατώφλι του θανάτου.
- Μη στεναχωριέστε, ο Γιατρός θα σας βοηθήσει να το περάσετε.

- Δυστυχώς σας μένουν 24 ώρες ζωή, αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο...
- Μα τι λέτε γιατρέ; Τι θα μπορούσε να 'ναι χειρότερο;
- Σας ψάχνω από χτες...

- Γιατρέ, ήμουνα χαλιά και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με χίλιες ασπιρίνες.
- Σοβαρά; Και τι έγινε;
- Μετά τις δυο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.

- Γιατρέ, είναι ένας αόρατος άνδρας στο σαλόνι. Να περάσει;
- Όχι. Πες του ότι δεν μπορώ να τον δω τώρα.

- Γιατρέ, είμαι διχασμένη προσωπικότητα.
- Αδελφή, φέρε μια καρεκλά ακόμη...

- Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση;
- Και ναι και όχι γιατρέ μου.

- Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.

- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία και δε με κρατάνε τα ποδιά μου. Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω;
- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.

- Γιατρέ μου, έχω κίτρινα δόντια.
- Τι να σας πω... φορέστε καφέ γραβάτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές