Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

10 δικαιολογίες...

Την κάνατε την κουτσουκέλα σας, και έσπασε ο "εξαποδίτης" το ποδάρι του και σας έπιασαν επ' αυτοφόρο... να δέκα ιδέες-προτάσεις για να δικαιολογηθείτε στην απατημένη σύντροφο σας, που είναι έτοιμη να σας "κατεβάσει τη μούρη" με τα νυχάκια της...

1. Δεν είναι αυτό που σκέφτεσαι.... Είναι πολύ πιο καλό!!!

2. Ευτυχώς που ήρθες... μόλις τώρα μου έλεγε ότι ήθελε... τρίο!!!

3. Κοίτα να δεις τι βρήκα στην κρεβατοκάμαρά μας!! Αχ τι καλά!!!

4. Ποια είναι αυτή εδώ;;;;

5. Δεν φταίω εγώ... Αυτή με κορόιδεψε!!!

6. Την πλήρωσα με δικά μου λεφτά, δεν πήρα απ' τα δικά σου!!!

7. Ποια είστε εσείς δεσποινίς;;;

8. Μην πανικοβάλλεστε κυρίες μου, έχω για ΟΛΕΣ εγώ!!!

9. Μοιάζετε τόσο... πολύ!!!

10. Καλέ δεν σας είπα...;; Κάνω εργασία πάνω στο SEX!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές