Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Η Πεισματάρα

Συγγραφέας: Ειρήνη Καμαράτου-Γιαλλούση
Εικονογράφηση: Δημήτρης Καρατζαφέρης
Σειρά: Φραουλίτσα (από 4 ετών)
Πρώτη έκδοση: Σεπτέμβριος 2009
Εκδόσεις Ψυχογιός



Σήμερα είναι Κυριακή
και έχουμε πάει σ’ ένα εστιατόριο.
Όλοι τρώνε χαρούμενοι.
Εγώ έχω μία μπουκιά στο στόμα μου,
όμως δεν τη μασάω, δεν την καταπίνω αλλά και ούτε τη φτύνω.

-Ροδούλα, τι πείσμα είναι πια αυτό; λέει ο μπαμπάς.
Δεν ήρθαμε στο εστιατόριο για να φας γαριδάκια…

Εγώ δεν απαντώ.
Πώς να μιλήσω έτσι μπουκωμένη που είμαι;



Λίγα λόγια για την συγγραφέα:

Η ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΜΑΡΑΤΟΥ-ΓΙΑΛΛΟΥΣΗ γεννήθηκε στην Κάρπαθο και μεγάλωσε στον Πειραιά. Είναι σύζυγος του γιατρού Β. Γιαλλούση και μητέρα δύο παιδιών. Όταν ζούσε στην Ιταλία, δίδαξε αγγλικά και σπούδασε την ιταλική γλώσσα. Είναι ομιλήτρια στις σχολές γονέων, καθώς και μέλος της MENSA αλλά και της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Μέσα από τα βιβλία της προσπαθεί να κάνει απλή κάθε δύσκολη έννοια που συναντά ένα παιδί, χρησιμοποιώντας το μύθο. Το 1999 έκανε την είσοδό της στη λογοτεχνία ενηλίκων με το μυθιστόρημά της ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ. Τα έργα της έχουν λάβει πολλές τιμητικές διακρίσεις και έχουν ανέβει σε θεατρικές παραστάσεις από πολλά σχολεία. Ενδεικτικά αναφέρουμε: ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΔΙΚΑΣΤΗΣ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΩΣΙΒΙΟΣ ΧΑΧΑΧΑ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΜΠΙΜΠΙΚΙΑ, ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ, ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ. Από τις Εκδόσεις Ψυχογιός κυκλοφορούν τα βιβλία της: Ο ΜΥΤΟΓΚΑΣ (Βραβείο Καλύτερης Παιδικής Διήγησης 20ού Πανελλήνιου Συμποσίου Ποίησης και Πεζογραφίας), Η ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ Η ΝΥΦΗ, Η ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ, Ο ΖΗΛΙΑΡΟΥΛΗΣ, Η ΝΤΡΟΠΑΛΟΥΛΑ, Ο ΑΤΑΚΤΟΥΛΗΣ, Ο ΘΥΜΙΟΥΛΗΣ, ΜΗΠΩΣ ΜΟΙΑΖΩ ΜΕ ΠΙΘΗΚΑΚΙ;, Ο ΤΕΜΠΕΛΑΚΟΣ, Ο ΨΕΥΤΑΚΟΣ και Ο ΠΟΝΗΡΟΥΛΗΣ.

Περισσότερες πληροφορίες για τη συγγραφέα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της:
http://www.kamaratou-giallousi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές