Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Κοινοτικός Ιερός Ναός Αγίας Αικατερίνης του Σουέζ

Αδελφοί μου, ο Ναός της Αγίας Αικατερίνης βρίσκεται σε άθλια κατάσταση, δεν έχει ούτε τα απαραίτητα για να μπορέσει να λειτουργήσει, δια τούτο σας εκλιπαρώ... ότι μπορείτε να μας βοηθήσετε, δεν ζητώ χρήματα, ούτε θα τα δεχτώ, αλλά μόνο είδος.

Μας λείπουν τα κάτωθι...

1. Ιερό Ευαγγέλιο.
2. Ιερά σκεύη: Δισκοπότηρο, Λόγχη, Λαβίδα.
3. Καλύμματα Ιερών σκευών.
4. Τρία κηροπήγια.
5. Θυμιατό.
6. Απόστολος (Βιβλίο)
7. Εγκόλπιο του αναγνώστου.
8. Ωρολόγιο το Μέγα.
9. Ιερατικόν.
10. Ζέον.
11. Ευχολόγιο μικρό.

Ότι μπορείτε αδελφοί μου, και επαναλαμβάνω, σας παρακαλώ πολύ όχι χρήματα. Μόνο τα παραπάνω αντικείμενα για να μπορούμε να τελούμε την Θεία Ευχαριστία.
Ζητώ συγνώμη από όλους... η αλήθεια είναι ότι ντρέπομαι όταν βρίσκομαι στη θέση να ζητήσω κάτι από τους ανθρώπους, από τους αδελφούς μου, αλλά δεν το ζητώ για εμένα προσωπικά αλλά για την Εκκλησία του Χριστού μας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλώ απευθυνθείτε στο τηλέφωνο: 0020192132133. Είναι το τηλέφωνο μου και το έχω όλο το 24ωρο ανοικτό.

Ευχαριστώ και πάλι! Ο Θεός μαζί μας!


π. Ιωακείμ Βασιλάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές